KENYA 2018 – Safari & Fishing

Jesteśmy świeżo po powrocie z jednej z najlepszych i niezapomnianych wypraw Anglers Adventure Team, a mianowicie po Safari w Kenii w rezerwacie Masai Mara oraz wędkowaniu na oceanie Indyjskim i wypoczynku przy malowniczych kenijskich plażach w Diani.

Podczas Safari udało się nam zobaczyć oraz sfotografować wielką afrykańską piątkę: lwa, lamparta, słonia, bawoła i nosorożca oczywiście również całe mnóstwo innych dzikich zwierząt zamieszkujących rezerwat.

Mieliśmy zaszczyt odwiedzić wioskę rdzennej ludności – Masajów  gdzie podczas rozmaitych obrzędów, tańców oraz śpiewów dostaliśmy opatrzność, pomyślność i powodzenie na resztę podróży. Zwiedziliśmy, poznaliśmy jak żyją, mieszkają i jakie zasady panują w wiosce.

Kolejnym etapem wyprawy było Diani – przepiękne, szerokie, ciągnące się kilometrami plaże – przy których już czekała na nas łódź wędkarska. Wędkowanie w tym miejscu to był strzał w 10tkę, dzięki świetnej, zorganizowanej załodze oraz kapitanowi – złowiliśmy kilkanaście mahi mahi, żaglic, tuńczyków… !!!

Po tak wyczerpującym maratonie nadszedł czas na chwilę odpoczynku w hotelu jednak to nie w stylu Anglersów – wykorzystaliśmy ostatnie dni najbardziej aktywnie jak się dało zwiedzając lokalną miejscowość, kuchnię, kulturę…

Był to niesamowity wyjazd z wieloma przygodami, przeżyciami których nie da się opisać w paru zdaniach… żeby chociaż trochę pokazać namiastkę tego co się działo poniżej zamieszczamy małą galerię zdjęć.

Zapraszamy do oglądania.

Nie zabraknie również relacji video która to jest już w trakcie przygotowania.

Odwiedźcie nas na FanPagu Facebookowym – AnglersAventureTeam  gdzie na bieżąco relacjonujemy każdą naszą wyprawę.